Culicart: excellent met extra dienstverlening

Onze oplossingen ondersteunen wij met een serie diensten. Voor u naar keuze in te zetten al naar gelang uw specifieke eisen en wensen. Graag stellen wij deze in vogelvlucht aan u voor. Meer weten? Neem gerust vrijblijvend contact op.

SLA (Zilver/Goud) stipte service volgens afspraak

SLA staat voor Service Level Agreement. Naast technische SLA’s biedt Culicart u ook functionele SLA’s. Op basis van deze laatste variant geven de kundige medewerkers van Customer Support u snel antwoord op kleine vragen en kijken we oplossingsgericht mee met eventuele bugs. U kiest zowel uit een Zilver of Goud SLA; het grootste verschil tussen beide varianten is voornamelijk de support die u krijgt in (doorloop)tijd uitgedrukt en binnen de gestelde afspraken. Voor welke SLA-variant u ook kiest: uw vraag krijgt binnen kantoortijden altijd prioriteit. De keuze voor een SLA is dus een vertrouwde zekerheid op momenten die ertoe doen.

Interesse? Een vraag?
Interesse? Een vraag?

Neem nu contact op: uw reactie komt direct terecht bij het juiste teamlid.

Culicart 145
advies op afroep

Consultancy strippenkaart

Deze dienst geeft u, los van projecten, op afroep recht op een jaarlijkse check up. Een gesprek met uw eigen consultant met als kernvraag: werkt Culicart nog zoals we dat met elkaar voor ogen hebben? Benut u alle mogelijkheden eigenlijk wel van Culicart? En ook: hoe kunt u Culicart nog efficiënter inzetten? Kortom, een gegarandeerd aantal consultancy-uren tegen gereduceerd tarief waarmee we vanuit een overkoepelende blik met elkaar de horloges gelijkzetten richting toekomst.

Ae3489f9 07d3 4678 8a6c 853b959b3093
24/7 in de lucht

Technische SLA buiten kantoortijden

De technische SLA van Culicart geeft u 24/7 toegang tot specifiek de collega’s van Culicart die verantwoordelijk zijn voor hosting. Vooral een onmisbare technische dienst voor de cure en care waarbinnen een ongestoorde maaltijdverstrekking ook buiten kantoortijden cruciaal is.

gastvrij geregeld

Hosting/Cloud

Culicart werkt zowel on premise als in de cloud. Deze keuze is aan u. Voor een toenemend aantal klanten verzorgen wij het technisch beheer in relatie tot Culicart in de cloud. Alle techniek rondom Culicart, zoals (beveiligings)updates nemen onze specialisten op afstand van u over. Door deze maximale ontzorging heeft u nergens meer omkijken naar en focust u 100% op uw eigen kernwerkzaamheden in de cure of care. Uiteraard is al uw patiënten- en cliëntendata in onze cloud maximaal beveiligd conform de meest actuele techniek en wettelijke voorschriften.

voor een perfect project

Project consultancy

Overweegt u een nieuw project in de cure of care in relatie tot uw voedingslogistiek? Betrekt u de ervaren consultants van Culicart hier dan gerust al in de meest prille fase bij. We noemen dit project consultancy: samen met u kunnen we optrekken in uw project op basis van praktijkgerichte advisering. Wat is uw doel? Wat wilt u bereiken? Wat moet u daarvoor in uw eigen organisatie procesmatig aanpassen en hoe kan Culicart hierin flexibel meebewegen? We denken én doen graag met u mee op basis van heldere afspraken.

Culicart 54
Interesse? Een vraag?
Interesse? Een vraag?

Neem nu contact op: uw reactie komt direct terecht bij het juiste teamlid.

Culicart: intelligente integratie

Onze oplossingen ondersteunen wij met een serie diensten. Voor u naar keuze in te zetten al naar gelang uw specifieke eisen en wensen. Graag stellen wij deze in vogelvlucht aan u voor. Meer weten? Neem gerust vrijblijvend contact op.

Interesse? Een vraag?
Interesse? Een vraag?

Neem nu contact op: uw reactie komt direct terecht bij het juiste teamlid.