Play Video

“Voorheen was ik consultant voor Culicart en nu werk ik als applicatie specialist op de customerservicedesk van Culicart. Dit betekent dat ik alle ins & outs van Culicart ken en de klanten daarmee help. De klantvragen gaan over issues waarmee klanten zitten. Bijvoorbeeld als Culicart niet doet wat zij verwachten of dat we veranderingen doorvoeren waar zij vragen over hebben. Of we lossen die vragen direct op via de customerservicedesk of we zetten de vraag door naar een consultant die met de klant op locatie verder in de materie duikt. Het leuke van mijn werk is dat ik zowel gebeld word door eindgebruikers, zoals koks die letterlijk in de pannen staan te roeren alsook door de ICT’ers bij de klant die hulp nodig hebben bij een update. De contacten en het niveau van de vragen zijn dus heel afwisselend. Dat maakt mijn werk extra leuk. Elke zorginstelling gebruikt Culicart nét weer even anders, en dat maakt het voor mij extra interessant.”

Ginette Broeder

“Elke zorginstelling gebruikt Culicart nét weer even anders”

U kunt mij bereiken via: