Hoe kan CuliCart Hospitality u ondersteunen?

CuliCart Hospitality is marktleider in de zorg op het gebied van het automatiseren van voedingslogistieke processen en gastvrijheidsconcepten. CuliCart Hospitality is een voedingsapplicatie waarin uw eigen receptuur, assortiment en menucyclus is opgenomen. De applicatie ondersteunt de medewerker op de afdeling met up-to-date informatie.

CuliCart Hospitality helpt de medewerker bij de comfortbeleving omdat het aanbod wordt afgestemd op de voorkeuren, diëten en allergieën van de cliënt/patiënt. Patiënten en cliënten krijgen meer regie, meer invloed en eigen inbreng. Daarmee werken we samen toe naar gezondheidswinst, kwaliteit van leven en comfortbeleving.

Uiteraard volgen wij de marktontwikkelingen op de voet. Zo blijven we CuliCart Hospitality door ontwikkelen met nieuwe oplossingen om u optimaal te blijven ondersteunen.

Het Patiëntenportaal

Bent u op zoek naar een oplossing waarin uw patiënt zelf maaltijden kan bestellen? Dan is het Patiëntenportaal wellicht geschikt voor u.
Wilt u weten wat er allemaal mogelijk is met het Patiëntenportaal? In deze video krijgt u een idee van de mogelijkheden!

Uiteraard is het portaal aan te passen naar uw wensen.

Heeft u na het bekijken van de video nog vragen voor ons of wilt u een demo? Neem dan contact met ons op!

 

Aanvullende functionaliteiten

Hieronder leest u in het kort welke aanvullende functionaliteiten er mogelijk zijn in CuliCart Hospitality.

EVD-koppeling
Een koppeling met het Elektronisch Verpleegkundig Dossier (EVD) zorgt ervoor dat alle zorgmedewerkers altijd beschikken over actuele voedingsinformatie van de patiënt. Zo is voor elke medewerker duidelijk wat een patiënt mag eten, bijv. door een dieet of allergie. Indirect zorgt het ervoor dat u een bijdrage levert aan de patiëntveiligheid in uw zorgorganisatie. Want stelt u zich eens voor dat een patiënt geen noten mag eten, maar deze toch binnenkrijgt door een maaltijd. Deze situaties voorkomt u met een EVD-koppeling.
Innameregistratie
Met deze module kunt u een voedingsdoel vaststellen met uw patiënt. Alles wat de patiënt besteld wordt vastgelegd dus ook wat de voedingsassistent brengt. Alle maaltijden worden vastgelegd en er wordt na de maaltijd geregistreerd wat er aan voeding terug wordt genomen. Daardoor heeft u in het systeem altijd inzichtelijk wat de voedingsstatus van de patiënt is.
Bestellen
In CuliCart Hospitality is het mogelijk om het bestelproces van eten en drinken volledig te automatiseren. Met de bestelmonitor kunt u eenvoudig de orders bewerken en (automatisch) versturen naar uw leveranciers. Ongeacht wie of hoeveel leveranciers u heeft, in CuliCart Hospitality kan dit per leverancier worden ingericht.
Patiëntenportaal
Met het patiëntenportaal kan de patiënt zelf een maaltijd bestellen. De patiënt kiest niet alleen wat hij/zij wil eten maar ook hoe laat en waar precies. Met deze module is het mogelijk om de patiënt haar eigen keuze te laten maken. De patiënt ontvangt altijd een persoonlijk aanbod, dus als er sprake is van een allergie of dieet is dit aangepast in het persoonlijk aanbod. Uiteraard stemmen wij de flow en het ontwerp altijd af met uw wensen. Lees meer
Extramuraal portaal
Ouderen blijven steeds langer zelfstandig wonen. Er is dan behoefte aan het bezorgen van maaltijden. In CuliCart Hospitality is het mogelijk om een maaltijd of maaltijdcomponenten te bestellen.
Reporting
Om u inzicht te geven in de maaltijdvoorziening in uw zorginstelling is er Reporting. Reporting biedt u een groot aantal standaard rapportages zoals individuele maaltijdtijden per bron, dieet, gerecht, maaltijdmoment en serveertijd. Door deze rapportages krijgt u bijvoorbeeld inzage in gerechten die vaak of juist niet (vaak) besteld worden en het aantal maaltijden per maaltijdmoment. Hiermee heeft u in kaart waarop actie noodzakelijk is of wat juist goed gaat.

Zij kiezen voor ons:

bekijk projecten
© 2019 PINKROCCADE HEALTHCARE Disclaimer Privacyverklaring