Culicart: sterk met support

Wie werkt in de zorg wil zich 100% concentreren op de patiënten en cliënten. Alle ondersteunende diensten zoals software moeten probleemloos werken en niet afleiden van uw kerntaak. Dus steekt Culicart sterk in op stevige support. Van snel beantwoorde gebruikersvraag tot diepgaande technische support. Ontdek hier precies de support die uw care, cure of hospitality 24/7 in de lucht houdt.

Klantportaal

Via ons Klantportaal krijgt u hier direct toegang tot uw persoonlijke Culicart-omgeving. Na uw beveiligde inlog ziet u in één oogopslag alle relevante informatie over uw samenwerking met Culicart. Altijd actueel, altijd inzichtelijk.

Interesse? Een vraag?
Interesse? Een vraag?

Neem nu contact op: uw reactie komt direct terecht bij het juiste teamlid.

P2A0312
snel weer aan de slag

Veelgestelde vragen

Over Culicart is oneindig veel te vertellen. Ons team beantwoordt al uw vragen snel en vakkundig. Uit alle vragen die we ontvangen maakten we een slimme selectie. Die ontdekt u hier. Plus uiteraard de praktisch toepasbare antwoorden. Ontbreekt uw vraag? Stel ‘m gerust nu via contact.

P2A0323
stel uw vraag nog vandaag

Service Center

Culicart is een stabiele en diepbeproefde oplossing. Intuïtief werkend en overzichtelijk voor elk soort gebruiker. Die ‘voorkant’ voor zorgmedewerkers kent uiteraard een technische ‘achterkant’. Heeft u technische ondersteuning nodig? Loopt u tegen een issue of incident op? Ons service center telt softwarespecialisten die Culicart diepgaand doorgronden omdat ze Culicart zelf ontwikkelden! Op elke technische vraag krijgt u een helder en direct toepasbaar antwoord.

Openingstijden Service Center
Maandag t/m vrijdag tussen 8.00 en 17.30 uur

Contact Service Center
Ons Service Center bereikt u rechtstreeks via 0800 – 9119

Blijf altijd up-to-date

Schrijf je in voor de Culicart nieuwsbrief en ontvang productupdates, -releases en handige tips over onze softwarepakketten.